Terbaik Dari Masz(◕◡◕)Sidek

Selasa, 13 Mac 2012

PERTANDINGAN NAMA PALING POPULAR 2012 KEMBALI


Nama kat atas tu BUKAN aku punya yer....
Tu nama kakak aku dengan ehem2 dia...
Aku cuma nak tolong dia jer...

Aku nak minta tolong dari korang...
Kalau korang sudi sila LIKE yer...
Sila LIKE gambar kat atas tu...
Tak perlu like page...
Cuma LIKE, gambar kat atas jer...
Mudah bukan...
Korang cuma perlu KLIK SINI [LINK] untuk LIKE...
TAK DE PAKSAAN k...
IKHLAS dari hati anda....
Tarikh tutup pertandingan : 31.05.2012 Jam 8 pm


Ni hadiah yg menjadi rebutan...
Iron Samurai - Japanese Inspired LED Watch
Warna : BLACK/SILVER

p/s : pada sesiapa yg sudi LIKE tu... aku ucapkan ribuan terima kasih... ;)

6 ^_* Loyar Burok:

Yumida berkata...

k..mek nolong ngelike juak...gdluck

Dieyna berkata...

dah like dah...

cIk JanNah berkata...

fuhh lumayan gyle hadiah tu! best3

AmirFX berkata...

Gud luck.. Kmk dah LIKE gilak2 tek.. haha..

profmie berkata...

Wah...contest mcm ni pUn ade jg..ingtkn ABPBH je...hihii

Cik Nur berkata...

Alhamdulillah..nur dah like..
semoga berjaya..!

Daisypath Anniversary tickers
------------------------------------------------------------------
Daisypath Friendship tickers

BEN ASHAARI